Forum zsech.forumoteka.pl Strona Główna zsech.forumoteka.pl
Forum uczniów i nauczycieli ZSECh
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szkolna gazeta ;)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum zsech.forumoteka.pl Strona Główna -> Temat nieaktualny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psychophaze
Moderator
Moderator


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 319

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 8:19 pm    Temat postu: Szkolna gazeta ;) Odpowiedz z cytatem

Więc Wink
Powstaje szkolna gazeta, z czego cieszcie sie ludzie Smile
Jest to narazie zalążek pomysłu, dlatego czekamy na wasze propozycje Very Happy

A pozatym, na m@ila redakcji [ redakcja_zsech@poczta.onet.pl ] możecie wysyłać pozdrowienia etc.

Nie zawiedźcie nas!!

_________________
<b>DRUM'N'BASS
CA?Y CZASS Very Happy</b>

-->>*^*<<--

"Find me inside every heart beat,
inside every worry,
keep me in your heart again..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 11:01 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Molko
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 600

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 8:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kto naczelnym?
_________________
Did you forget to take your meds?
And the sex, and the drugs, and the contributions
Did you forget to take your meds?

I was alone, falling free
trying my best not to forget ........
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
psychophaze
Moderator
Moderator


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 319

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 8:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawie ja ... :lol2: musze tylko zerzucić ze stołka pewnego Bartka... ;>
_________________
<b>DRUM'N'BASS
CA?Y CZASS Very Happy</b>

-->>*^*<<--

"Find me inside every heart beat,
inside every worry,
keep me in your heart again..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Molko
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 600

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 8:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no piękna Pani Moderator musi być naczelnąVery Happy
_________________
Did you forget to take your meds?
And the sex, and the drugs, and the contributions
Did you forget to take your meds?

I was alone, falling free
trying my best not to forget ........
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Baczek
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 589

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 9:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piękna Pani Moderator Naczelna - no, no, no ( : ale cie kopnął zaszczyt : P
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
psychophaze
Moderator
Moderator


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 319

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 9:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale jeszcze nie jestem naczelną Smile :lol2:
_________________
<b>DRUM'N'BASS
CA?Y CZASS Very Happy</b>

-->>*^*<<--

"Find me inside every heart beat,
inside every worry,
keep me in your heart again..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Molko
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 600

PostWysłany: Czw Lis 16, 2006 10:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

musisz być....
_________________
Did you forget to take your meds?
And the sex, and the drugs, and the contributions
Did you forget to take your meds?

I was alone, falling free
trying my best not to forget ........
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
psychophaze
Moderator
Moderator


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 319

PostWysłany: Pią Lis 17, 2006 8:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak serio to naczelnym jest Bartosz, i niech tak zostanie Very Happy Może bedzie lepszym naczelnym niż adminem na tym forum :]
_________________
<b>DRUM'N'BASS
CA?Y CZASS Very Happy</b>

-->>*^*<<--

"Find me inside every heart beat,
inside every worry,
keep me in your heart again..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bartek
Admin
Admin


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 315
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Sob Lis 18, 2006 11:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No proszę, jeszcze za mego życia wryła się na tron naczelnego Razz Będzie dobrze. Hmmm... a co do tego forum to jestem taki bo lubię porządek [nie przesadnie, nie pedantycznie], artystyczny nieład też mi się zdarza, ale można powiedzieć, że ze mną, jak z biurokratą. Wracając do rzeczy naczelnego już w gimnazjum byłem raz naczelnym grupki 4-osobowej do jednego nr i naczelnym nie jest łatwo zostać, także dla odświeżenia pamięci sięgam teraz po słownik poprawnej polszczyzny i jeszcze jakieś książki, aby wzbogacić widzę w tej dziedzinie i po trochu odświeżyć ją, a poza tym to mi nie zginie, a na maturce będzie, jak znalazł Smile
_________________
:becbec: :becbec2: Uwa?aj! :czytaj: Admin forum ma zawsze oczy szeroko... :wow: otwarte! :banned: :cfaniak:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Baczek
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 589

PostWysłany: Nie Lis 19, 2006 10:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

exacly!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
psychophaze
Moderator
Moderator


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 319

PostWysłany: Nie Lis 19, 2006 9:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No Bartosz :> zoostań sobei naczelnym Smile Sprawdzasz sie Very Happy
_________________
<b>DRUM'N'BASS
CA?Y CZASS Very Happy</b>

-->>*^*<<--

"Find me inside every heart beat,
inside every worry,
keep me in your heart again..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Maliniaczek
Szara myszka
Szara myszka


Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 47

PostWysłany: Pon Lis 20, 2006 8:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Taki naczelny moze zostać jak koleżanki z klasy mają nad nim władzę Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
psychophaze
Moderator
Moderator


Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 319

PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 1:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Echeeeeeeeee :> LOL Smile myyy? nad niiim? :> no coś TY:D
_________________
<b>DRUM'N'BASS
CA?Y CZASS Very Happy</b>

-->>*^*<<--

"Find me inside every heart beat,
inside every worry,
keep me in your heart again..."
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Baczek
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 589

PostWysłany: Wto Lis 21, 2006 4:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko wiecie, że to musi być coś wyjątkowo wyjątkowego, by ludzie to kupili.

Może jakiś dodatek, może jakiś konkurs z nagrodami.

Felietony, recenzje - okiem ekonoma, wydarzenia.

Wszystko niebanalnie opisane, zobrazowane.

Dużo rzeczy z jajem ale tak by ostał się dobry smak oraz sensowność.

Bo jak będzie to zwykła szara gazetka:
"wtedy a wtedy odbyło się to, a to"
2 dowcipy
krzyżówka - ściągnięta z panoramicznych ; )

no to się nie sprzeda.

Postarajcie się też jakiś tam budżet wygospodarować na nagrody itp.
Albo wynegocjować u dyrekcji jakieś np., bądź dla wygranej klasy, grupowo dzień bez pytania - coś takiego idzie wynegocjować, tylko, że nie za często ; )

WŁÓŻCIE W TO CAŁYCH SIEBIE!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Czw Gru 08, 2016 11:01 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Maliniaczek
Szara myszka
Szara myszka


Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 47

PostWysłany: Czw Lis 23, 2006 11:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gazetka bedzie fajna bedą same ciekawe rzeczy w niej i ja to gwaratuje Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum zsech.forumoteka.pl Strona Główna -> Temat nieaktualny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group