Forum zsech.forumoteka.pl Strona Główna zsech.forumoteka.pl
Forum uczniów i nauczycieli ZSECh
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kim jesteś?
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum zsech.forumoteka.pl Strona Główna -> Temat nieaktualny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Baczek
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 589

PostWysłany: Pon Wrz 11, 2006 9:37 pm    Temat postu: Kim jesteś? Odpowiedz z cytatem

W tym temacie możemy się przedstawiać, może wlepić swoje zdjęcia, napisać krótki zarys swojej osobowości, to czym się interesujesz... nie bądźmy anonimowi!

Zachęcam do swtorzenia małej bazy danych użytkowników ( :
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 11:12 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Bartek
Admin
Admin


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 315
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto Wrz 12, 2006 1:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i świetny pomysł, tylko szkoda, że sam na niego nie wpadłem :cfaniak: Bączek, a Ty też mógłbyś dać przykład i się ujawnić Razz Dobra, może coś o sobie Wink Moje zdjęcia możecie znaleźć na www.baciq.fotka.pl. Tam zamieszczone są info o mnie, więc możecie sobie poczytać. Nie lubie powielać swoich wypowiedzi, a tym bardziej Very Happy mówić o sobie po kilka razy, także odsyłam Was tam Smile Kolej na Was Wink
_________________
:becbec: :becbec2: Uwa?aj! :czytaj: Admin forum ma zawsze oczy szeroko... :wow: otwarte! :banned: :cfaniak:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Baczek
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 589

PostWysłany: Wto Wrz 12, 2006 3:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to tak ( :

też mam konto na fotce ale nie ma tam moich zdjęć... aczkolwiek informacje są jak najbardziej prawdziwe - www.zabilimizolwia.fotka.pl

Kilka słów... w tym roku zacząłem 4tą klasę naszego Ekonoma - rocznik 87 ( :

Co mnie jara?
Otóż kręci mnie dobra muzyka... nie ważne jaki rodzaj, zależy od mojego stanu emocjonalnego. Szczególnie przepadam za dobrym rockiem, dancehallem, ragga (w szczególności polskie).

Ulubiony zespół... jest ich kilka, na pewno Metallica, Placebo, Habakuk.

Ulubiona piosnka... nie mam, musiałoby ich być baardzo wiele, najbardziej cenię sobie utwory z nie byle jaką melodią, tekstem i musi mieć w sobie przesłanie! Wprawiać w radość, zachwyt, gniew, spokój.

Lubię film... nie banalny (komedie wyjątkiem: typu Eurotrip - uwielbiam), nie horror (dużo krwi, hałasu, nieee -wystarczy mi takich emocji na codzień). Dobry dramat z przesłaniem - np. takie Monachium.

Ulubiony film... byłoby ich kilka: Purpurowe rzeki, Szkoła uwodzenia, Gladiator, Monachium Piraci z karaibów, Gwiezdne wojny i wiele, wiele, których nie wymieniłem.

Bajki! Ooo tak! ( : Smurfy i Looney Tunes!! - Bugs rządzi ( :

co jeszcze

Lubię działać i jak się na coś nakręcę, to zrobię to do końca!!! ( :

A oto moje najnowsze foto z 10 września - V Ekstremalny Rajd Orła
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bartek
Admin
Admin


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 315
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 3:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na razie poznałem tylko Bączka i samego siebie, a gdzie reszta Forumowiczów :> Hm?
_________________
:becbec: :becbec2: Uwa?aj! :czytaj: Admin forum ma zawsze oczy szeroko... :wow: otwarte! :banned: :cfaniak:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Molko
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 600

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 4:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niech bendeaniolek nasz nowy użytkownik wkleji swoje fotki bez jest sliczna Smile .. ale niestety zajęta i mieszka bardzo daleko:(
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bartek
Admin
Admin


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 315
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 4:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, nie wiem, bo nie widziałem Very Happy
_________________
:becbec: :becbec2: Uwa?aj! :czytaj: Admin forum ma zawsze oczy szeroko... :wow: otwarte! :banned: :cfaniak:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Molko
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 600

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 5:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja widziałem:D Ps Bartek masz ciekawe koleżanki mówie o tych na zdjęciach
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bartek
Admin
Admin


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 315
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto Wrz 19, 2006 7:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Molko dzięki Wink ale Panowie co to za faki Razz :nonono:
_________________
:becbec: :becbec2: Uwa?aj! :czytaj: Admin forum ma zawsze oczy szeroko... :wow: otwarte! :banned: :cfaniak:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Baczek
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 589

PostWysłany: Sob Paź 07, 2006 8:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eeej, wpisujcie się, bo tak sam się wstydzę iii chyba usunę to zdjęcie, bo jeszcze wyjdę na narcyza.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bartek
Admin
Admin


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 315
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Nie Paź 08, 2006 8:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

:cfaniak: i :paker: z Ciebie Razz
_________________
:becbec: :becbec2: Uwa?aj! :czytaj: Admin forum ma zawsze oczy szeroko... :wow: otwarte! :banned: :cfaniak:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cez
Plotkarz
Plotkarz


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 114

PostWysłany: Nie Paź 08, 2006 9:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to teraz moja kolej ;d
witam nazwywam sie Bartek mam 20 lat ukonczylem technikum ekonomiczne w tym roku.

tu macie fote or sth


macie jakies pytania to smialo ;] pozdr

_________________
"Like a pitbull dog, I'll sick em' boy, here we came to bring in noise"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Baczek
Prze Ziom :)
Prze Ziom :)


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 589

PostWysłany: Pon Paź 09, 2006 4:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niezłe foto ale ja i tak wolę to "Quake" ( :
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cez
Plotkarz
Plotkarz


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 114

PostWysłany: Pon Paź 09, 2006 9:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
niezłe foto ale ja i tak wolę to "Quake" ( :

'Quake' to stara szkola bez kitu ;D

_________________
"Like a pitbull dog, I'll sick em' boy, here we came to bring in noise"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Bartek
Admin
Admin


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 315
Skąd: Chrzanów

PostWysłany: Wto Paź 10, 2006 9:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ten pies to nawet fajny Very Happy Jak się wabi? Razz
_________________
:becbec: :becbec2: Uwa?aj! :czytaj: Admin forum ma zawsze oczy szeroko... :wow: otwarte! :banned: :cfaniak:
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Sylwia



Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 67

PostWysłany: Wto Gru 06, 2016 11:12 am    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem



Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cez
Plotkarz
Plotkarz


Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 114

PostWysłany: Wto Paź 10, 2006 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ten pies to nawet fajny Very Happy Jak się wabi?

fajna suka wabi sie Loona Wink

_________________
"Like a pitbull dog, I'll sick em' boy, here we came to bring in noise"
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum zsech.forumoteka.pl Strona Główna -> Temat nieaktualny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum




Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group